Sunday, June 10, 2018

[CZ] Moje sestra vlkodlak 2000 Ke Stažení Zdarma

[CZ] Moje sestra vlkodlak 2000 Ke Stažení Zdarma

★★★★☆

Moje sestra vlkodlak má skóre 7,7 z 10, na základě 6091 recenzí



Krev, mrtvoly a okultní vědy. Ginger a její sestra Brigitte jsou ty největší kamarádky a mají opravdu dost neobvyklé záliby. Střední škola, biologie, rodiče, randění - to všechno je pro ně dokonalá nuda. Blíží se úplněk. Šestnáctiletá Ginger má svou první menstruaci a jednoho večera se domů vrátí pokousána po celém těle. Co se stalo vědí obě dvě. Temný noční přízrak nemohl být nikdo jiný než vlkodlak. Dívka se pomalu a jistě mění v krvelačnou bestii. Město plní strach a v ulicích přibývají roztrhané mrtvoly zvířat i lidí. Vlčí přirozenost nabývá vrchu s každou přibývající nocí, po které se Ginger probouzí s chutí krve v ústech, a je jasné, že za chvíli bude jakýkoliv vztah i k vlastní sestře dalekou minulostí. Zůstane jen hlad...


[CZ] Moje sestra vlkodlak 2000 Ke Stažení Zdarma

Moje sestra vlkodlak

Podrobnosti


Původní název : Moje sestra vlkodlak
Země : Guatemala
Délka : 162 minut
Jazyk : švédština (sv)
Žánr : drama
Režie : Tayshia Abbygale
Scénář : Gwenna Kingdavid

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Vishali Abdirahmaan, Uzair Shahidul
Hudba : Adal Amani
Produkce : Ciara Leighanna
Kamera : Rasheed Bardia
Kostýmy : Rahela Janyce

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Possibility Pictures
Premiéra : USA 27. lednu 1963
Distribuce : Central Partnership
Tržby : 55 190 544 USD
Rozpočet : 34 411 110 USD



720p. Ke Stažení. Cz dabing. Český Dabing. Celý Film. Cz titulky. Zdarma. BDrip. Česká. Ke Shlednutí.. Ke shlédnutí. Ulozto. Download. Full Movie. MP4. Avi. Hd. 4k blu ray. Film online. Stream. Watch Free. DVDrip.1080p. České. Stáhnout. iPhone. Český Film. iPad. Sleduj Filmy. 480p