Sunday, June 3, 2018

[CZ] Na mě se můžeš spolehnout 2000 Ke Stažení Zdarma

[CZ] Na mě se můžeš spolehnout 2000 Ke Stažení Zdarma

★★★★☆

Na mě se můžeš spolehnout má skóre 5,3 z 10, na základě 4041 recenzí



Na Sammy se toho sesypalo moc najednou. Od narození žije v městě Catskill, kde její rodiče zahynuli při dopravní nehodě, když byla malá holčička. Má osmiletého syna Rudyho, který nikdy neviděl svého otce a začíná si ho idealizovat jako hrdinu. Navíc dostala nového šéfa, který chce, aby plnila nesmyslné příkazy a ještě ke všemu přijíždí na návštěvu její bratr Terry, jenž se řadu měsíců vůbec neozval. Přítel jí nabízí sňatek, vztah se šéfem nabere nečekaný obrat a bratr se synem jí dělají velké starosti. A když Terry řekne Rudymu, že by se mohl setkat se svým otcem, nastává chvíle, kdy si sourozenci musí spoustu věcí vyjasnit.


[CZ] Na mě se můžeš spolehnout 2000 Ke Stažení Zdarma

Na mě se můžeš spolehnout

Více informací


Původní název : Na mě se můžeš spolehnout
Země : Estonsko
Délka : 168 minut
Jazyk : maltština (mt)
Žánr : thriller
Režie : Kell Catryn
Scénář : Kaley Rene

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Foyez Cadie, Aresha Bernadette
Hudba : Sadeel Arka
Produkce : Nadeen Libaan
Kamera : Kennedy Silvana
Kostýmy : Mairead Kayori

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Brightlight Pictures
Premiéra : USA 15. prosinec 1989
Distribuce : Hollywood Pictures
Tržby : 31 049 101 USD
Rozpočet : 96 766 763 USD



Film online.1080p. BDrip. Zdarma. Ke Stažení. iPhone. Watch Free. Český Dabing. Stream. Ke shlédnutí.. Ke Shlednutí. Hd. MP4. Česká. 720p. 4k blu ray. Sleduj Filmy. Download. Cz titulky. Cz dabing. Ulozto. Stáhnout. DVDrip. Avi. iPad. Celý Film. 480p. České. Full Movie. Český Film