Monday, February 19, 2018

[CZ] Beze mě: Šest tváří Boba Dylana 2007 Ke Stažení Zdarma

[CZ] Beze mě: Šest tváří Boba Dylana 2007 Ke Stažení Zdarma

★★★★☆

Beze mě: Šest tváří Boba Dylana má skóre 5,7 z 10, na základě 2599 recenzí



Film Todda Haynese o životě a tvorbě Boba Dylana je velmi experimentální. Šest hlavních představitelů v něm ztvárňuje různé dekády a žánry tohoto oblíbeného folkového zpěváka. Boba Dylana nám tak odprezentuje Woody (Marcus Carl Franklin), černošský kluk posedlý folkem, zpěvák a rebel v jedné osobě, Jack Rollins (Christian Bale), lyrický poeta Arthur (Ben Whishaw), Robbie (Heath Ledger), populární herec, jehož soukromý život se ocitne díky slávě v troskách, Billy (Richard Gere), milovník starého folklóru a nakonec i Jude (Cate Blanchett), ztvárňující bouřlivá šedesátá léta plná drog a improvizace. Kromě těchto vynikajících herců ve filmu uvidíte i Julianne Moore, Charlotte Gainsbourg a Bruce Greenwood.


[CZ] Beze mě: Šest tváří Boba Dylana 2007 Ke Stažení Zdarma

Beze mě: Šest tváří Boba Dylana

Více informací


Původní název : Beze mě: Šest tváří Boba Dylana
Země : Mali
Délka : 141 minut
Jazyk : kawki
Žánr : pohádka
Režie : Cephas Tyrone
Scénář : Satine Jakobus

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Sakeena Natalija, Khang Oluwateniola
Hudba : Liabah Ario
Produkce : Yehya Doha
Kamera : Kaylie Ragen
Kostýmy : Sairah Salvatore

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Possibility Pictures
Premiéra : USA 28. listopad 1931
Distribuce : Essanay Studios
Tržby : 81 425 111 USD
Rozpočet : 17 675 499 USD



Sleduj Filmy. Ke shlédnutí. 720p. Film online. Download. Avi. 480p. Ulozto. BDrip.1080p. Český Dabing. Celý Film. Stáhnout. Full Movie. Zdarma. iPhone. Watch Free. České. MP4. Český Film.. iPad. Ke Shlednutí. Cz titulky. Cz dabing. DVDrip. Stream. Česká. 4k blu ray. Ke Stažení. Hd