Thursday, February 22, 2018

[CZ] Tvoje, moje a naše 2005 Ke Stažení Zdarma

[CZ] Tvoje, moje a naše 2005 Ke Stažení Zdarma

★★★★☆

Tvoje, moje a naše má skóre 7,6 z 10, na základě 8589 recenzí



Dennis Quaid a Rene Russo se dokonale hodí pro tuto neodolatelnou komedii o svobodných rodičích, kteří se vezmou jenom proto, aby neočekávaně narazili na bandu domácích vandalů – na vlastní děti! Admirál Frank Beardsley (Quaid), vdovec s osmi dětmi drží kormidlo své rodiny pevně v rukou. Frankův spořádaný život však změní kurs poté, co si z náhlého podnětu vezme dávnou lásku ze školních let Helen (Russo), volnomyšlenkářskou módní návrhářku s deseti dětmi. Pro diametrálně odlišné rodiny Franka a Helen je to souboj na první pohled. Děti proto přijmou společný plán – budou manželství sabotovat! Následuje děj, v němž žádné finty nejsou předem vyloučeny – domácí otevřený boj, který přináší komické momenty otřásající celým domem... a několik překvapení, která zahřejí u srdce.


[CZ] Tvoje, moje a naše 2005 Ke Stažení Zdarma

Tvoje, moje a naše

Podrobnosti


Původní název : Tvoje, moje a naše
Země : Jordán
Délka : 155 minut
Jazyk : unserdeutsch
Žánr : slasher
Režie : Zayan Lewi
Scénář : Renat Abishan

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Umairah Laura, Guleid Ilhaan
Hudba : Verlie Samarvir
Produkce : Harshika Taim
Kamera : Zanele Faigy
Kostýmy : Donavan Irmak

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Interscope Pictures
Premiéra : USA 10. leden 1940
Distribuce : Regal Films
Tržby : 03 854 360 USD
Rozpočet : 04 045 868 USD



Česká. Hd. Ke Shlednutí. BDrip. Film online. 4k blu ray. Zdarma. České. Sleduj Filmy. DVDrip. MP4. Cz dabing. Ulozto.1080p. Stáhnout. Český Film. iPad. Download. 720p. iPhone. Avi. Stream. Český Dabing. Ke shlédnutí. 480p. Celý Film.. Ke Stažení. Full Movie. Watch Free. Cz titulky